Search Support

Avoid support scams. We will never ask you to call or text a phone number or share personal information. Please report suspicious activity using the “Report Abuse” option.

Learn More

Why I can no longer save videos (*.flv) from my cache folder?

  • 2 replies
  • 17 have this problem
  • 1 view
  • Last reply by nqatsi

more options

Well, I don't speak English. I'm sorry.

Até o Firefox 3.6.16 eu conseguia salvar um vídeo (*.flv), do Youtube por exemplo, a partir da pasta cache. Por que não posso mais fazê-lo no Firefox 4.0?

A partir disso, desinstalei o Firefox 4.0, voltei para o antigo. E quando não puder mais usar a versão 3.6.16 passarei a usar o IE, já que na versão 8.0.6001.18702 ainda consigo fazer o salvamento de vídeos.

Grato pela atenção. Cordialmente, Elson

Well, I don't speak English. I'm sorry. Até o Firefox 3.6.16 eu conseguia salvar um vídeo (*.flv), do Youtube por exemplo, a partir da pasta cache. Por que não posso mais fazê-lo no Firefox 4.0? A partir disso, desinstalei o Firefox 4.0, voltei para o antigo. E quando não puder mais usar a versão 3.6.16 passarei a usar o IE, já que na versão 8.0.6001.18702 ainda consigo fazer o salvamento de vídeos. Grato pela atenção. Cordialmente, Elson

All Replies (2)

more options
more options

it is way more convenient just to get the cached videos (not just from youtube) from the cache folder... no encoding/downloading/converting because the file is already there!

I don't get it why Mozilla decided to hide the .flv files from cache... makes me want to change browser :(